Kinderkerstfeest 2010

Beste jongens en meisjes van de kindernevendienst,

Op 2e Kerstdag vieren we in de ochtenddienst het Kerstfeest van de kindernevendienst.

Nu willen we natuurlijk graag dat jullie in deze kerstviering een grote rol spelen. We hebben daarom een paar activiteiten bedacht waaraan jullie kunnen deelnemen.

 Voor alle kinderen – Meezingen in de kerstmedley:
Wie wil er meezingen in een kerstmedley? Er is een medley van mooie kerstliedjes bedacht die het kerstverhaal vertellen. Deze willen we op een podium aan de gemeente laten horen. Hoe en wanneer er geoefend gaat worden, wordt nog bekend gemaakt. Vind je het leuk om mee te zingen, geef je dan wel alvast op.

 Voor de kleine kinderen – Kaarsenspel:
We voeren een “Kaarsenspel” op. Circa 10 kinderen kunnen hieraan meedoen. Het is de bedoeling dat je een (heel) klein gedichtje opzegt en dan een kaarsje uitblaast.
Hiervoor zullen we één keertje moeten oefenen.
Dit doen we op: zaterdagmiddag 18 december om 16:00 uur.

 Voor de grote kinderen - ABC:
We gaan een kerst-ABC voordragen. Hier kan een groot aantal kinderen aan meedoen. We lopen het hele ABC langs en dragen bij elke letter een stukje voor.
Ook hiervoor zullen we één keertje moeten oefenen.
Dit doen we op: zaterdagmiddag 18 december om 16:00 uur.

Laat alsjeblieft even voor 28 november weten of je meedoet.
Je kunt hiervoor mailen naar abc.helder@casema.nl
Geef duidelijk aan waaraan je mee wilt doen s.v.p.

We hopen natuurlijk dat er veel kinderen enthousiast zijn en zich zullen opgeven. Even voor de duidelijkheid: je mag komen meezingen in de kerstmedley maar je mag je daarnaast ook opgeven voor het kaarsenspel of het ABC. Het zou leuk zijn als je meedoet, maar je bent uiteraard ook van harte welkom om te komen kijken op 2e Kerstdag.

Met vriendelijke groet,

Leiding Kindernevendienst

Geplaatst door: Leiding Kindernevendienst op zondag 7 november om 16:50 uur - Gewijzigd op: zondag 7 november om 22:19

Hallo allemaal, Denken jullie er nog even aan om je op te geven? Je kunt ook reageren op dit bericht! Groeten, Leiding Kindernevendienst