Informatieavond Jeugddiaconaat

Op donderdag 11 november a.s. organiseren de jeugdouderlingen en de jeugddiaken in samenwerking met JOP een informatieavond over het jeugddiaconaat. Op deze avond zullen we samen met een adviseur een Totaalscan invullen om te zien in hoeverre het jeugddiaconaat binnen onze gemeente verankerd is. Op basis van de uitslag van deze scan zullen we, onder leiding van de adviseur, verder bespreken hoe we het jeugddiaconaat binnen onze kerk kunnen gaan opzetten. Met de concrete doelen en acties, die we samen bepaald hebben na het invullen van de Totaalscan, kunnen we dan aan de slag gaan binnen onze gemeente. De avond is voor iedereen die bij het diaconaat of de jeugd betrokken is. Bij deze bent u dus van harte uitgenodigd! De avond begint om 20.00 uur in de Adventskerk.

Geplaatst door: Jeugdouderlingen op zondag 7 november om 12:41 uur