Vliegende start jeugdwerk?! - Een wedstrijd!

Vanochtend lagen de jeugdwerkflyers 2010-2011 in de kerk. Ze staan ook nog in het folderrek in de ontmoetingsruimte. Tijdens de dienst gingen sommige jongeren al creatief aan de gang… Gelukkig vlogen de vliegtuigjes nog niet door de kerkzaal. Maar er is vast nog meer creativiteit aanwezig! Daarom: maak een foto waarin de jeugdwerkflyer 2010-2011 voorkomt. Alles mag (nou ja, alles). De leukste inzending wordt beloond. Mail je foto voor eind oktober naar jeugdouderlingen@adventskerk.info.

Geplaatst door: Jeugdouderlingen op zondag 19 september om 12:56 uur - Gewijzigd op: zondag 19 september om 12:57

Leuk initiatief!! Ben wel nieuwsgierig naar de beloning...... Hoe oud/jong moet je zijn on mee te doen?? Groeten, een Jeugdouderling

Door: jeugdouderling - Datum: zondag 19 september - Tijd: 14:19 - Verwijder reactie

Zolang je aan een van de activiteiten die op de flyer staat kunt meedoen, kun je ook aan deze wedstrijd meedoen. En als je ouders/vrienden inschakelt voor foto of computerbewerking (alles mag) dan is dat prima. Het creatieve resultaat telt! Enne... de beloning is meer dan `eeuwige roem`...