Afsluiting seizoen 26 juni a.s. Geef je snel op!

Hey, hallo,
Het is al weer bijna zomervakantie.
Om het seizoen af te sluiten, willen wij met alle jongeren (vanaf 12 jaar) van de Adventskerk gaan bowlen en daarna barbecueën.

Datum: 26 juni a.s.

Tijd:
17.00 uur tot 18.00 uur bowlen
Vanaf 18.30 uur barbecue

Plaats:
Bowlen: bij de bowling baan in Alphen, sportlaan 3
Barbecueën: is in de tuin van de fam. Bruijnes, koperweg 27

Zorg dat je om 16:45 uur bij de bowlingbaan bent dan kunnen we om 17:00 starten.
Na 18:00 uur vertrekken we dan per fiets naar de koperweg om te gaan barbecueën.

Heb je je nog niet opgegeven doe dat dan snel!
Emailadres : lev@adventskerk.info
Tel.nr. : 0172-426881 Jan en Anne-Marie

Groetjes,

Jan, Jan, Winke, Peter, Heleen, Marnelle, Laurien en Anne-Marie