Verslag Meeting 25 april

Afgelopen zondag was er weer een Meeting. Deze keer had Robert het onderwerp voorbereid en ging het over keuzes maken. Waar baseer jij je keuzes op? In hoeverre speelt je geloof mee in de keuzes die je maakt? Waarom kies je er voor om (elke) zondag naar de kerk te gaan? We hebben ook een uitstapje gemaakt naar de rituelen die tijdens een kerkdienst plaats vinden. Wat vinden wij van de rituelen en wat voegen ze voor ons toe aan de dienst?
Ten slotte hebben we heerlijke hamburgers en patat gegeten en plannen gemaakt om het eerste seizoen leuk met elkaar af te sluiten. Kijk voor de data op de website en in je mail!
De volgende Meeting staat gepland op 30 mei.

Geplaatst door: Organisatie Meeting op maandag 26 april om 13:41 uur