Inleveren spaardoosjes

Beste jongens en meisjes van de kindernevendienst,

Op 1e Paasdag kunnen jullie de spaardoosjes voor het project “Straatmeisjes van Accra in Ghana” inleveren. Ook op zondag 11 april kunnen de spaardoosjes nog worden ingeleverd.

Jullie kunnen de spaardoosjes afgeven in de ontmoetingsruimte. Er is een speciale tafel voor gemaakt.

Alvast bedankt voor alle spaardoosjes die worden ingeleverd.

Met vriendelijke groet,

ZWO-commissie en Leiding Kindernevendienst

Geplaatst door: ZWO-commissie & leiding kindernevendienst op woensdag 31 maart om 21:51 uur - Gewijzigd op: woensdag 31 maart om 21:52