Verslag Meeting 21 maart

Afgelopen zondag heeft er weer een Meeting plaatsgevonden bij Leanne thuis. Leanne verzorgde ook het onderwerp. Zij heeft het deze keer iets anders aangepakt. Tijdens het eten hebben we met elkaar over een onderwerp gepraat. Haar zus had als afstudeerproject een programma gemaakt, dat tijdens het eten wordt gedraaid. De maaltijd is in de bijbel namelijk ook belangrijk. We hebben het gehad over het paasverhaal. We ontdekten nogmaals dat het heel bijzonder is dat Jezus voor onze zonden gestorven is toen we bij de vraag stil stonden of wij de schuld van een vriend(in) op ons zouden nemen.
Het was weer heel gezellig en het was leuk om het onderwerp tijdens het eten te bespreken.

De volgende Meeting zal waarchijnlijk eind april plaats vinden. Houd de site en het kerkblad in de gaten voor meer info.

Geplaatst door: Organisatie Meeting op maandag 22 maart om 12:38 uur