Meeting 31 januari

Afgelopen zondag was er weer een Meeting. Deze keer waren we uitgenodigd bij Laurien en Marnelle. Zij hadden ook het onderwerp voorbereid. Het ging over de bio-industrie en over wat wij hier als christenen aan kunnen/moeten doen. Dit leverde leuke discussies op.
Na al het discussieren hadden we trek gekregen. Laurien en Marnelle hebben heerlijke hartige taarten gemaakt, waar we heerlijk van gegeten hebben.
Het was weer een geslaagde avond! De volgende Meeting zal waarschijnlijk op zondag 21 februari plaats vinden.

Geplaatst door: Organisatie Meeting op dinsdag 2 februari om 12:11 uur - Gewijzigd op: dinsdag 2 februari om 12:20

Hihi.. De gezelligheid straalt van de foto's af :D Just kiddin' Was leuk weer. Tot de volgende keer!

Door: Leanne - Datum: dinsdag 2 februari - Tijd: 21:35 - Verwijder reactie