De tweede impressie van de theaterdienst

We kunnen weer terugkijken op een geslaagde jeugd/theaterdienst met als thema Onderweg naar Advent. De dienst werd muzikaal begeleidt door theatergroep “Gospelkoor De Rovenians”. We hebben gelezen uit Micha 5:1-5 de voorspelling van de geboorte van Jezus en uit Lucas 1:5-17 Johannes wordt geboren met een opdracht.
De Rovenians hebben ons met prachtige liederen meegenomen in het verhaal van Jozef en Maria. Jozef werd verliefd op Maria en dat was gelukkig wederzijds tot het moment dat Maria zwanger werd. Het kon niet van Jozef zijn…..???!! Jozef was diep bedroefd en wilde zijn verloving met Maria verbreken tot hij in een droom een boodschap van een Engel kreeg: trouw met Maria want zij is zwanger zei de Engel, zwanger van een zoon die jullie Jezus moeten noemen, De Zoon van God. Toen werd Jezus geboren en Jozef en Maria waren dolgelukkig!

Dan wil ik ook nog even van de mogelijkheid gebruik maken om jullie allen uit te nodigen om deel uit te maken van de jeugddienstcommissie. Vanaf januari 2010 bestaat de jeugddienstcommissie nog maar uit vier leden!!!! Om deze diensten voort te kunnen zetten is het van groot belang dat er nieuwe mensen bij gaan komen om deze diensten te organiseren. Wij zoeken enthousiaste en creatieve jonge mensen die ons team willen komen versterken. Ben jij nou die persoon laat het ons dan even weten.

Geplaatst door: Jeugddienstcommissie op maandag 16 november om 14:02 uur - Gewijzigd op: maandag 16 november om 14:03

Ik was er zelf helaas niet bij, maar hoorde enthousiaste reacties op de dienst. Ik hoop dat jullie extra mensen vinden om dit werk voort te zetten!

Door: Dick - Datum: zaterdag 21 november - Tijd: 20:23 - Verwijder reactie