De eerste impressie van de theaterdienst

Onderweg naar Advent
Wow wat een geslaagde avond. Gisteren was er weer een jeugddienst in de Adventskerk. Dit keer met theater. De Rovenians uit Mijdrecht zorgden voor een mooi optreden. Met minimale attributen zetten zij het verhaal over de geboorte van Jezus vanuit Jozef zijn perspectief treffend neer. Jozef die eerst niet met Maria verder wil..Maria is immers niet van hem zwanger. Maar hij krijgt een visioen van God dat hij de prachtige taak mag opnemen om Jezus, de zoon van God, op te voeden. Hij die later zal zeggen: 'Waar jij bent geweest, wat jij hebt meegemaakt, dat heb Ik ook meegemaakt; je problemen, je verleidingen en jouw verdriet; ook ik heb ze gekend.' Wij mogen in het licht van Jezus staan en gaan. De combinatie van spel en zang was ontzettend goed gedaan. De samenzang, dit keer alleen Opwekking, werd ook begeleid door het koor en de dirigent. Ontzettend fijn dat zij dit wilden doen. Mede ook door de leuke opkomst en enthousiaste mensen was het een geslaagde avond!

Enthousiastelingen gezocht!
Jeugddiensten zoals gisteren zijn ontzettend leuk. Maar ook deze moeten georganiseerd worden, wat ook ontzettend leuk is! Op dit moment is de jeugddienstcommissie nog op zoek naar nieuwe leden. We zijn nu met 3 à 4 mensen en dit is eigenlijk nèt te weinig. Naar wie zijn we op zoek? Eigenlijk naar enthousiastelingen! Ben je bijv. goed in PR of ben je creatief? Vind je het leuk om dingen te regelen samen met nog andere mensen? Geef je dan op met een mailtje om te helpen bij de volgende jeugddienst!!

Rest mij niets meer dan jullie alvast Gezegende kerstdagen en een goed nieuw jaar toe te wensen!
Graag zien we jullie allemaal weer terug in 2010. Om alvast in je agenda te zetten: de volgende jeugddienst is op 7 maart 2010 om 18.30 uur in de Adventskerk.

Namens de jeugddienstcommissie,
Leanne Pantjes