LEV Internetshizzle

Zondag 1 november was er weer LEV.
Het onderwerp van deze keer was: Internet.

Hoe vaak en hoe lang zit jij op internet? Hoeveel vrienden heb je op Hyves. MSN je vaak?
Over deze zaken hebben we gesproken. Maar ook hebben we gekeken naar de "gevaren" van internet. Zoals virusen, doorzend-mailtjes en sites vinden die je eigenlijk niet hebt gezocht.

Internet is leerzaam en leuk maar vraagt ook om keuzes. Soms moet je bewust kiezen om dingen niet te bekijken, voorzichtig zijn met toevoegen van vrienden aan Hyves of MSN en je bewust zijn hoelang je al aan het "gamen" bent.

Na het praten over bits en bytes zijn we overgegaan naar het eten van een holandse pot: Hutspot met gehakt.

Het was weer gezellig.

Tot de volgende LEV op 15 november.

Groeten, Diana, Heleen, Anne-Marie en Jan

Geplaatst door: Jan de Lange op zondag 1 november om 20:23 uur