LEV 18-10-2009

Hoe overleef ik school?

Het is herfstvakantie maar we hebben nog even school gehad.
Topografisch-darten en geodriehoek-propschieten dat zijn toch dingen die je moet leren.

Tja, kennis opdoen is niet altijd leuk maar wel belangrijk.

Aan de hand van Spreuken 1: 7a hebben we gekeken naar wat wijsheid is in Bijbelse zin.

Het was een fijne avond die we hebben afgesloten met een diploma uitreiking en champagne om te toosten op de komende schooltijd. Maar nu eerst een week vakantie!

Tot de volgende LEV.

Groetjes,

Diana, Heleen, Anne-Marie en Jan

Geplaatst door: Jan de Lange op zondag 18 oktober om 20:53 uur - Gewijzigd op: zondag 18 oktober om 20:59

Zo te zien was het weer een gezellige avond!

Door: Nico - Datum: maandag 19 oktober - Tijd: 19:35 - Verwijder reactie