LEV

Op zondag 4 oktober 2009 was er de eerste LEV.

Rond 17:00 druppelde iedereen binnen en konden we met een groep van 12 aanwezigen van start.

De eerste keer staat altijd in het teken van kennismaken. Hoewel de meeste elkaar wel kennen is het toch wel goed om even te kijken of we alle namen kennen en wat een ieder zoal doet.
We hebben verschillende spellen gedaan die te maken hadden met elkaar vasthouden en op elkaar kunnen bouwen. Daarbij hebben we gesproken over Psalm 31:4, want om te bouwen heb je een stevig fundament nodig.

Het was erg gezellig. Maar om letterlijk op elkaar te bouwen is best moeilijk zo bleek bij het bouwen van een “menselijke piramide”.

We hopen jullie weer te zien op de volgende LEV op 18 oktober.

Groet,
Heleen, Diana, Anne-Marie en Jan