Club op dinsdag!

Beste ouders, verzorgers en kinderen.

Hier In de Adventskerk wordt elke dinsdag van 19:00 tot 20:00 een uurtje club gegeven. Kinderen van 7 t/m 12 jaar zijn hier van harte welkom. De kosten van club bedragen slechts 1 euro per week, waarvan een deel naar wereld kinderen gaat.
De avond wordt begonnen met een gebed, een lied of Bijbelverhaal. Tijdens club worden er spelletjes gedaan of wordt er geknutseld. Een aantal activiteiten zoals de disco, filmavond, sinterklaas en kerst worden gevierd met andere clubs. Traditioneel is het clubkamp met de bonte avond. Kortom genoeg leuks om te doen. Kom ook eens langs!

Geplaatst door: Leiding Clubwerk op dinsdag 29 september om 21:15 uur