Jeugddienst 'Restart'

Met jong en oud vierden we vanavond de gezamenlijke jeugddienst in de Adventskerk. De band Instite Out zorgde voor de muziek! Met zang, piano, dwarsfluit, sax en basgitaar begeleiden zij de samenzang. En dat klonk erg goed. Dominee Henzen vertelde ons een oud verhaal opnieuw: Jezus is de 'Recreator', de Herschepper. Je kunt er steeds voor kiezen Zijn 'programma' in je leven te downloaden (toe te laten) en in vrijheid aan Gods koninkrijk te bouwen. Aan het einde van de dienst kregen we de zegen mee. En toen was er nog tijd voor koffie en thee met wat lekkers erbij.

Geplaatst door: Renate Veldhuizen op maandag 21 september om 00:00 uur