Jongerengesprekskring start weer

De jongerengesprekskring is weer gestart de eerste avond is gehouden op 29 september lees voor een kort verslag het weblog.

De jongerengesprekskring is bedoeld voor jongeren van 23-35 jaar die het leuk en interessant vinden om te discussieren over actuele thema's aan de hand van de Bijbel

Zie de agenda voor de data en natuurlijk bent je van harte welkom!

Geplaatst door: Robert Smits op woensdag 16 september om 21:42 uur - Gewijzigd op: donderdag 1 oktober om 23:59