(Beeld)verslag uitje Nevendienst

'n Zonovergoten kindernevendienstuitje,

Wat een prachtige dag hebben wij, kinderen en leiding kindernevendienst, afgelopen zaterdag gehad.
Enthousiaste kinderen die de uitnodiging weer aangenomen hadden om samen er een gezellige dag van te maken, nieuwsgierig wat er dit jaar weer zou gaan komen.

Het thema was UIT DE KUNST en beide groepen, de groten en de kleinen, zijn kunstzinnig bezig geweest.
De kleintjes zijn onder de bomen gaan schilderen nadat er een verhaal was voorgelezen om wat inspiratie op te doen. Dit ging hen goed af, er zijn heel leuke schilderijen gemaakt. De groten zijn gasbetonblok gaan hakken. Zij hebben een vis, vlinder of een hart gemaakt die zij vervolgens ook beschilderd hebben.
Na het harde werken hebben we samen gebarbequed, een groot succes gezien de vele lege borden.

Het middagprogramma stond in het teken van de vossenjacht. Acht vrijwilligers waren bereid gevonden zicht uit te dossen als jager, men. de Uil, panda, bruid en bruidegom, marineofficier, matroos in boot en een monnik. Een mooie speurtocht volgde. Na afloop nog een ijsje en toen was het alweer 3 uur. De kunst was geƫxposeerd zodat de ouders gelijk konden zien wat er die dag allemaal gebeurd was.

Om samen te vatten, in een woord geweldig. Geweldig dat er toch zoveel kinderen komen naar de kindernevendienst en naar het uitje. Wat leuk om met jullie te werken, dat is rijkdom en dat maakt het voor ons, leiding kindernevendienst, zo leuk om ons voor jullie in te zetten.

Ook nog dank aan de vrijwilligers rondom dit evenement die zich zo belangeloos hebben ingezet en waarvoor niets teveel gevraagd was.

Een mooie afsluiting van het seizoen, nog een fijne vakantie toegewenst en wij hopen jullie weer snel te zien bij de kindernevendienst.

Groeten van de leiding kindernevendienst.

(Lees ook de reacties hier: Klik hier voor eerdere reacties op het uitje. Of tik hieronder je eigen reactie!)

Geplaatst door: Leiding Kindernevendienst op maandag 6 juli om 09:17 uur - Gewijzigd op: maandag 6 juli om 22:55

Zo, dat ziet er inderdaad reuze gezellig uit. Fijn dat het wederom zo'n een geslaagde dag was. Complimenten aan alle betrokkenen!

Door: Nico - Datum: maandag 6 juli - Tijd: 21:40 - Verwijder reactie

Iedere foto is een beeld van kunst, plezier en warmte. Mooi om te zien! Een hele fijne vakantie allemaal.

Door: Jan de Lange - Datum: maandag 6 juli - Tijd: 23:27 - Verwijder reactie

Ik schrik elke keer weer als ik die laatste foto van Dirk zie.... Ik heb toch iets meer met mijnheer den uil.... ;-)

Door: Dick - Datum: dinsdag 7 juli - Tijd: 22:44 - Verwijder reactie