EO jongerendag 2009

Om 10.00 uur gingen wij met een wagen (bus) volgeladen op weg naar het Gelredome in Arnhem.

Aangezien de ingecalculeerde file nergens te bekennen was, waren wij om 11.30 uur en dus ruim op tijd op de plaats van bestemming. De eersten waren we echter bij lange na niet en dus sloten wij gauw aan in de rij voor de ingang om te proberen een mooi plekje te veroveren.

Anderhalf uur later kondigde een grote, seconden wegtikkende klok en tromgeroffel aan dat het bijna zover was: 3,2,1…een flitsende lichtshow, een daverend applaus: Het is begonnen!

Het was een afwisselend programma met coole bands, grappige acts en ontroerende getuigenissen over wat je in je leven allemaal mee kunt maken en hoe God daarin een rol kan spelen.

Van 16.00 – 18.30 uur was er pauze met allerlei buiten programma’s en gelegenheid om lekker wat te eten, alhoewel……? Anderhalf uur in de rij voor een patatje is wel heel hard werken, hè Sanne en Annewieke?

Niels ging op zoek naar een handtekening van Michael W. Smith. Dit lukte niet helemaal want hij was net te laat, maar kon nog wel even de hand van Michael aanraken, wow!

En Lucas was zo gelukkig om (per ongeluk) door het cordon van de bewakers van minister president Balkenende heen te breken en hem op een afstand van een halve meter recht in de ogen te kijken.

Om 21.00 uur was een spetterende dag ten einde en om klokslag 21.30 uur reden wij weer richting het westen.

Hoe het was vandaag? VET

En eeh, oh, ja, Jan Verduijn nog bedankt voor het regelen van de mooie touringcar!

Filmpje minister president Balkenende:

Geplaatst door: Heleen, Diana, Anne-Marie en Jan op zondag 14 juni om 16:46 uur - Gewijzigd op: zondag 14 juni om 17:05

Leuk dat het een mooie dag is geworden! Tja handtekeningen zijn soms lastig te krijgen. Maar Balkenende vanaf een halve meter even advies geven over de ontwikkelingen in Nederland is natuurlijk super ;-). Fijn dat er zich weer mensen hebben ingezet om dit mogelijk te maken!!

Door: Dick - Datum: zondag 14 juni - Tijd: 23:21 - Verwijder reactie