Het kindergelegenheidskoor oefent flink!

Na de ochtenddienst werd er voor de tweede keer geoefend voor het kindergelegenheidskoor o.l.v. Simon Stelling. Dit koortje gaat een bijdrage leveren in de dienst van 28 juni waarin afscheid wordt genomen van de oudste kinderen van de nevendienst.

Voordat er daadwerkelijk werd geoefend, mochten we met z’n allen een kijkje gaan nemen bij het orgel. We kregen van Simon uitleg over de werking van het orgel, we mochten op een pijp blazen en er is zelfs door sommige kinderen samen met Simon op het orgel gespeeld.

Daarna werd er uiteraard weer flink geoefend om de liedjes ingestudeerd te krijgen.
Volgende week zondag 21 juni oefenen we voor de laatste keer. Ook weer na de ochtenddienst.

Hieronder een korte impressie van deze ochtend.

Geplaatst door: Leiding kindernevendienst op zondag 14 juni om 15:03 uur - Gewijzigd op: zondag 14 juni om 15:53

Kijk, dat ziet er degelijk uit. Straks neemt een van de jongeren het orgelspel gewoon van Simon over op het Steinmeyer orgel. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn om die noten over te typen op het toetsenbord van het orgel? Maar leuk dat het zo leuk klikt en er goed geoefend wordt! We zijn natuurlijk benieuwd naar het resultaat! Succes met het oefenen verder!

Door: Dick - Datum: zondag 14 juni - Tijd: 23:36 - Verwijder reactie