Meetingq-en

Op de prachtige Pinksterzondag hebben wij de derde Meeting gehouden. Wederom een groot succes. Met 20 aanmeldingen wederom een mooie groep. Voor het eerst op locatie, bij Robert thuis, waarvoor we natuurlijk erg dankbaar zijn! Marjan verzorgde deze keer het gespreksonderwerp. We hebben het gehad over de betekenis van de Heilige Geest. Er wordt vaak gesproken over God en over Jezus, de Heilige Geest blijft vaak buiten beschouwing. Uit het gesprek kwam onder andere dat de Heilige Geest een manier is om tot God en tot Jezus te kunnen komen.

Na dit gesprekje zijn we heerlijk aan de gang gegaan met de BBQ. Mooie constructie gemaakt en met erg lekkere hamburgers, frikandellen en vooral de heerlijke niet te versmaden zelfgemaakte kipsaté’s. Als nagerecht marshmallows boven de vuurkorf. Dat ging als een lopend vuurtje en zorgde dat we in zak en (letterlijk...) as zaten. Al met al een supergezellige avond geweest, Winke heeft de foto’s genomen die nog volgen.

O ja en natuurlijk nog even de vraag wie er volgende keer het onderwerp wil verzorgen en of er mensen zijn die hun tuin ter beschikking willen stellen. De volgende meeting zal zondag 5 juli worden, hopelijk weer net zo’n succes als deze keer!

Geplaatst door: Bastiaan Stelling op maandag 1 juni om 21:33 uur

Mooi stukje Bastiaan! Ik hoop dat de Heilige Geest jullie (uiteraard figuurlijk bedoeld) steeds weer in vuur en vlam zet, zodat de aantrekkingskracht van de Meeting alleen maar groter wordt. Hierbij nogmaals een compliment voor iedereen die zijn of haar steentje heeft bijgedragen, het was super gezellig! Enne ... ouders, jullie kunnen je tuin met een gerust hart open stellen, onze tuin heeft het ook overleefd ;-)

Door: Jos Blijenbergh - Datum: dinsdag 2 juni - Tijd: 21:07 - Verwijder reactie