Examentijd

De examens voor het middelbaar onderwijs zijn weer in volle gang. Het is een tijd waarbij het soms stressen is, maar ook een tijd die een bijzondere lading heeft. Een eindexamen is als een scharnierpunt die invloed heeft op de weg die je zult bewandelen.
Voor hen die examen moeten doen is het daarom vast en zeker een spannende tijd. 'Hoe zal het gaan en zal ik het wel redden?' De ene zal precies weten wat hij of zij als vervolgopleiding wil doen, voor de ander is het nog even afwachten.
Namens alle jeugdouderlingen wil ik alle jongeren die examen moeten doen van harte succes wensen. Wij bidden jullie Gods onmisbare zegen en nabijheid toe en hopen dat een ieder van jullie het examen naar behoren mag afleggen.

Veel succes!

Geplaatst door: Jan Domburg op dinsdag 26 mei om 10:16 uur - Gewijzigd op: dinsdag 26 mei om 10:18