LEV - Geld, geld, geld

Op 26 april 2009 was er weer LEV.
Het thema van deze keer was "Geld, geld, geld".
We hebben een aantal spellen gedaan waarbij het ging om zoveel mogelijk geld te verdienen. Zoals: bonenhandel, prijzenraden en de LEV-lotterij.
Daarna hebben we gesproken over omgaan met geld. Wat is belangrijk in het leven. Uit een lijst van dingen, zoals: "een luxe huis", "vriendschap met God", "Een goede baan" en "Een goede gezondheid", moest een top tien worden gemaakt. Beide teams hadden op de eerste drie plaatsen dingen die niet met geld te koop zijn. "Vriendschap met god" en "Een goede gezondheid" stonden bovenaan.
Grappig genoeg is "vriendschap met God" zelfs gratis.

Het was een gezellige avond.
Tot de volgende LEV!

Geplaatst door: Diana, Anne-Marie en Jan op zondag 26 april om 22:01 uur - Gewijzigd op: zondag 26 april om 22:09

Ik begreep van Anne Marie dat het erg gezellig was en dat er zelfs nog wat gepraat is ;-) Leuk dat LEV (en Meeting) zo aanslaan. Veel plezier bij de volgende keren!!

Door: Dick - Datum: maandag 27 april - Tijd: 23:09 - Verwijder reactie

Afgelopen Lev was inderdaad erg gezellig! Anne-marie had heerlijk voor ons gekookt. Het was erg leuk dat we met een leuke groep bij elkaar waren.

Door: Diana - Datum: dinsdag 5 mei - Tijd: 18:10 - Verwijder reactie