Oppas peuters vanaf 3 mei verplaatst

Nu worden de peuters (2-4jr) opgevangen in het CBK gebouw direct naast de kerk. Vanaf zondag 3 mei zal dat gebeuren in het Pancratiusgebouw, Paradijslaan 8.

Helaas kan de huur van het de ruimte in het CBK niet doorgaan. Toch willen we niet terug naar de oude situatie met een overvolle ruimte voor de oppas. Daarom is een alternatief gezocht. Van de diverse opties is alleen het Pancratiusgebouw overgebleven. Dit gebouw is in gebruik bij de Stichting Kinderopvang Alphen, waardoor het gebouw goed geschikt is voor de oppasdienst.

Route
Op onderstaand kaartje is de Adventskerk weergegeven met de hoofdingang aan de Julianastraat. U bereikt het Pancratiusgebouw door links langs de kerk te lopen in de richting van het parkeerterrein achter Hoogvliet en richting de Bonifaciuskerk. Daar is duidelijk het Pancratiusgebouw zichtbaar (de naam staat op de gevel).

Geplaatst door: Leiding Oppasdienst op woensdag 22 april om 23:52 uur