Catechese & Pizza

De catechese groepen van ds. Henzen en ds. Vonhof sloten vanavond het seizoen af. Traditiegetrouw gaan de groepen met elkaar wat eten. En dat was ook vanavond het gevoel. Ds. Henzen met `zijn` groep om zes uur. Ds. Vonhof een half uurtje later. Van de eerste groep zijn ook foto's ontvangen. Fijn dat op een leuke manier het seizoen werd afgesloten!

Geplaatst door: ds. Henzen op dinsdag 31 maart om 22:32 uur

Ziet er gezellig uit!!! Dat was het ook hoorde wij uit betrouwbare bron!!

Door: lydia senneker - Datum: woensdag 1 april - Tijd: 21:25 - Verwijder reactie