Live Pianoconcert 20 juni - Simon Stelling

Alweer voor de 12e keer een "Stoepjes" concert vanuit de Adventskerk. Met Simon Stelling op de vleugel en sopraan Marit Weerheim (nichtje van dominee Leo van Rikxoort) was deze editie wederom een groot succes!

Italiaans Concert van Bach
Bist du bei mir van Bach
Menuet Berenice van Händel
Where’Er You Walk van Händel
Elizabethan Serenade van Ronald Binge
Cent Mille Chansons van Frida Boccara
Can`t Help Falling In Love van Elvis Presley
All I Have To Do Is Dream van Everly Brothers
Don’t Know Much van LINDA RONSTADT en AARON NEVILLE
Once Up On A Time In The West van Ennio Morricone
You Are Not Alone van Michael Jackson
My Heart Will Go On van Céline Dion
We’ll meet Again van Vera Lynn

Het concert is op deze FaceBook pagina terug te kijken of op ons YouTube kanaal. Hier staan overigens ook alle eerder opgenomen "Stoepjes" concerten op zaterdagmiddag.

Alleen terugluisteren kan via de website van de kerkomroep (www.kerkomroep.nl)

Blijf gezond!

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op zaterdag 20 juni om 16:42 uur