Verbintenis en intrede ds. Sara De Vries-Terpstra
Hulp gevraagd
Op zondag 17 januari wordt ds. De Vries dan aan onze gemeente verbonden door ds. Van Rikxoort, en doet zij intrede. Dat gebeurt in de morgendienst (10:00 uur). We kijken ernaar uit!
Graag hadden we de intrededienst in een bomvolle kerk gevierd, maar dat is in de huidige omstandigheden helaas niet mogelijk. Toch willen we ds. De Vries en haar gezin die dag graag een warm welkom bereiden. Daar hebben we uw hulp bij nodig!

Wat kunt u doen?
  1. Schrijf een felicitatiekaart en stop die in de brievenbus van de kerk, of doe hem in de bus bij familie De Wilde (Lemelerberg 38), familie Kroon (Zaalbergstraat 15) of Frank van den Akker (Groningenstraat 56).
  2. Of schrijf uw goede wensen in een e-mail, en stuur die naar intrede@adventskerk.info.
  3. Neem een kort filmpje op met uw felicitatie of groet, en upload dit via www.adventskerk.info (klik hier). De deadline hiervoor is woensdag 13 januari.
  4. Of misschien heeft u zelf een ander goed idee. Alles kan! Lever uw bijdrage uiterlijk woensdag 13 januari in.
Op 17 januari zullen we alle fysieke bijdragen overhandigen en de digitale bijdragen vertonen. Helpt u mee om van 17 januari een feest te maken?
Neem voor vragen contact op met Hella Verweij, scriba, tel. 473063, scriba@adventskerk.info.