Orgel in de Adventskerk verandert één middag in een Orgel Jukebox

Op zondagmiddag 1 oktober zal er in de Adventskerk een speciaal evenement plaatsvinden. Het prachtige en authentieke Steinmeyer-orgel zal deze middag veranderen in een jukebox. Simon Stelling, stadsorganist in Alphen aan den Rijn, zal vooraf ingezonden verzoeknummers spelen op het orgel.

Inzenden van een verzoeknummer(s) kan tot en met 20 september a.s. Na die datum zal Simon Stelling een selectie maken uit alle inzendingen. De kans bestaat dat uw nummer geselecteerd wordt. Verzoeknummers insturen is kinderlijk eenvoudig. Ga hiervoor naar de website van Stichting Vrienden van de Adventskerk en vul het formulier in: mijn verzoeknummer

“Het mogen klassieke, populaire, religieuze of andere muziekstukken zijn. Ik ga proberen er een gevarieerd programma van te maken. Op deze middag speel ik op een Orgel Jukebox,” knipoogt Simon Stelling.

U bent uiteraard van harte welkom om naar het Orgel Jukebox concert te komen luisteren. Het concert start om 16:30 uur. De toegang is gratis en geschikt voor alle leeftijden. Voor gratis toegangstickets klikt u: hier

Het concert is mede mogelijk gemaakt met financiële middelen vanuit het Erfgoedfonds Gemeente Alphen aan den Rijn.

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op woensdag 6 september om 09:26 uur - Gewijzigd op: woensdag 6 september om 09:28

graag wil ik horen GOUDEN HARPEN RUISEN .

Door: Anja Dekker - Datum: maandag 18 september - Tijd: 8:50 - Verwijder reactie