Terugkijken naar Opening Lichtshow

Op donderdagavond 10 februari was het dan zover: de opening van de lichtshow Keys of Light op de Adventskerk. Burgemeester Liesbeth Spies en kinderburgemeester Safae hebben samen de kerk in het licht gezet. Hierna volgende een prachtig optreden van violiste Camilla van der Kooij en pianiste Josje Goudswaard.

Kijk via deze link terug naar een geweldige muzikale avond, waarbij de jarige Adventskerk in het stralend middelpunt kwam te staan!

Kijk de openingsavond terug

Geplaatst door: Maaike Lilipaly op vrijdag 11 februari om 11:25 uur - Gewijzigd op: vrijdag 11 februari om 11:26