Gospelconcert in Adventskerk geannuleerd

Stichting Vrienden van de Adventskerk heeft helaas moeten besluiten het gospelconcert in de Adventskerk op 17 december te annuleren. Door de zorgelijke situatie met het forse aantal corona besmettingen, zijn de maatregelen dusdanig aangescherpt waardoor het concert niet georganiseerd kan worden.

“We hadden bij de voorbereidingen van het concert eerder dit jaar, goede hoop dat we weer meer concerten in de Adventskerk kunnen gaan organiseren. Maar helaas is dit niet het geval,” zeg Jan de Kruijf voorzitter van de stichting.

“Artiesten voor deze Gospel & Soul Night, namelijk Elijah Gospel & Soul choir en speciale gast Leona Philippo hebben we moeten afzeggen.” Kopers van de kaarten zullen per email worden geïnformeerd en krijgen het geld van de kaartjes retour.

Het kerstconcert van kamerkoor Cantabilé “Licht in de duisternis” op 11 december is ook van de concertagenda gehaald.

In 2022 bestaat de Adventskerk 100 jaar. Een jaar lang zal deze mijlpaal gevierd worden met allerlei activiteiten en concerten, verspreidt over verschillende maanden. Meer informatie over het feestjaar in 2022 zal binnenkort te vinden zijn op de website van de stichting en diverse media.

Geplaatst door: Maaike Lilipaly op maandag 4 oktober om 13:36 uur - Gewijzigd op: zondag 28 november om 18:02