Stoepjesconcert met Simon Stelling - Kersteditie

Nog één keer dit jaar organiseren we een speciaal stoepjesconcert. Een speciale kersteditie. Op woensdagmiddag 23 december (16:30-17:15 uur) speelt Simon Stelling op de vleugel in de kerk een afwisselend kerstrepertoire.

Klik hier om naar de video te gaan

Programma pianoconcert 23 december:
1. Silent Night
2. Ave Maria
3. Il est né le divin enfant
4. The little drummer boy
5. Joy to the world
6. I`ll be home for Christmas
7. Süsser die Glocken nie klingen
8. The Christmas Song
9. Let it snow
10. Have yourself a merry little Christmas
11. Deck the hall
12. Mary`s Boychild
13. Santa Claus is coming to town
14. Kling klokje klingelingeling
15. Jingle bells
16. Amazing grace
17. Rudolph the red-nosed reindeer.
18. O du Fröhliche
19. We wish you a merry Christmas
20. O Holy Night

Helaas is de kerk gesloten. En vanwege de aangescherpte maatregelen kunnen we alleen het geluid versterkt naar buiten brengen.

Maar gelukkig kunnen we het concert via 2 livestreams uitzenden: YouTube (https://youtu.be/YPjv1UtIWUI) en via de FaceBook pagina van de stichting. Dus u kunt vanuit huis meekijken en meeluisteren.

Veel plezier!

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op maandag 21 december om 14:43 uur