Speciale Editie Stoepjesconcert

Nog eentje om het af te leren! Komende zaterdag, 12 september, voorlopig het laatste ‘Stoepjesconcert’ in dit jaar. Een speciale editie als alternatief op #monumenten dag, dat dit jaar helaas niet doorgaat. De kerk is gesloten, maar muziek klinkt op straat.

Simon Stelling speelt op de vleugel de
hoogtepunten uit de stoepjesconcerten reeks van begin 2020. Het geluid is buiten te horen en een scherm op de stoep van de kerk toont zijn kunsten. Het concert start om 13:30 uur en is vrij toegankelijk.

Programma:
1. Jesus bleibet meine Freude Bach.
2. Praeludium no 1. Bach
3. Bist du bei mir Bach
4. Nocturne van Chopin
5. Impromptu As-dur Schubert
6. Cent mille chansons
7. Desperado
8. Unforgettable
9. Can `t help falling in love
10. My Way
11. Imagine
12. You raise me up
13. Thank you for the Music

Luister en kijk live mee via de FaceBook pagina van Stichting Vrienden van de Adventskerk. Ook is het concert rechtstreeks te beluisteren via de website van de Kerkomroep (www.kerkomroep.nl). Het concert start om 13:30 uur en duurt een klein uurtje.

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op maandag 7 september om 12:20 uur