Radio interview Studio Alphen

Studio Alphen zendt iedere zaterdag tussen 14.00 en 17.00 uur het radioprogramma Studio Quarantaine uit. Je hoort o.a. interviews en reportages over de corona crisis.
Vrienden van de Adventskerk kreeg afgelopen zaterdag 27 juni ook zendtijd op de radio. Er vond een uitgebreid interview plaats met de voorzitter Jan de Kruijf. Mooie promotie voor de stichting, Simon Stelling, het orgel en de Adventskerk!

Hieronder de link naar het interview:

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op zondag 28 juni om 20:17 uur