Live Pianoconcert 30 mei - Simon Stelling

Vanuit de Adventskerk speelde Simon Stelling weer hele mooie muziek op een zonnige zaterdagmiddag.

Op het pleintje voor de kerk kwamen we weer de vaste `luisteraars` (met zelfs een kopje koffie) tegen en ook nieuwsgierige passanten merkten e.a.a. op. Het concert is namelijk op een groot scherm buiten te bekijken en te horen op straat, aangezien het geluid versterkt klinkt.

Simon Stelling speelde op de vleugel:

1. Ave Maria van Bach & Gounod
2. Arioso van Bach
3. Dans van de zalige Geesten van Gluck
4. Eind kleine Nachtmusik van Mozart
5. Summertime van Gershwin
6. Everything I do I do it for you van Bryan Adams
7. What a wonderful world van Louis Armstrong
8. Everybody hurts van R.E.M.
9. Greensleeves
10. Unforgettable van Nat King Cole
11. She van Charles Aznavour
12. Again van Lionel Newman
13. My Way van Frank Sinatra

Op ons YouTube kanaal staan ook alle zaterdagmiddag concerten, die u rustig kunt terugkijken. Live meekijken kan ook iedere keer via onze FaceBook pagina. En als u het concert alleen wilt terugluisteren, dan kan dat via de website van de kerkomroep (www.kerkomroep.nl).

Veel luisterplezier.

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op woensdag 3 juni om 13:25 uur