Pianoconcert Simon Stelling 28 maart 2020

In een verlaten Adventskerk, heeft Simon Stelling vandaag een pianoconcert gegeven met als doel troost en verlichting te brengen in deze bizarre tijd.

Met versterking naar buiten, konden passanten op straat verschillende klassieke en populaire stukken horen. Zo speelde hij stukken van Bach, Debussy, maar ook van John Lennon, Vicky Brown en meer.

In de kerk is het concert met een live video verbinding op de Facebook pagina van Stichting Vrienden van de Adventskerk uitgezonden: https://www.facebook.com/vriendenvandeadventskerk/

Het concert is ook terug te luisteren via de website. Ga naar uitzendingen van de Adventskerk (onderaan) op de pagina van de opgenomen diensten (Klik hier). Het concert begint na 3 min.

Veel kijk en/of luisterplezier! En blijf gezond in deze moeilijke tijd.
#corona #samensterk

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op zaterdag 28 maart om 20:55 uur - Gewijzigd op: zondag 29 maart om 12:53

Om gezondheidsredenen In huis moeten blijven, nu toch kunnen horen. In gedachten bij de kerk gestaan. Wat een prachtige lederen . Z9 genoten!. Zou ook na corona gedaan kunnen worden.! Ook op een zondagmiddag.

Door: Leni Baerveldt - Datum: zondag 29 maart - Tijd: 18:59 - Verwijder reactie

Beste Leni, Wat fijn dat u hiervan genoten heeft. We willen dit zeker een vervolg geven. Blijf gezond en sterkte in deze rare tijd. En we hopen elkaar weer spoedig te treffen in de Adventskerk.

Door: Maaike Lilipaly - Datum: dinsdag 31 maart - Tijd: 18:32 - Verwijder reactie