Muziek brengt je geest tot rust, als het stormt in je gevoel!

Zaterdagmiddag 28 maart, tussen 1400-1500 uur, zal Simon Stelling wederom op de vleugel in de Adventskerk spelen. Bemoedigende muziek dat versterkt vanuit de kerk buiten op straat zal klinken.

De kerk is helaas gesloten. Maar via de kerktelefoon en kerkomroep kunt u meeluisteren. Meekijken kan ook! Stichting Vrienden van de Adventskerk zal via hun Facebook account live videos met u delen.
#corona #samensterk #blijfgezond #alphenlinkt #voorelkaar

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op woensdag 25 maart om 15:00 uur