Afgelasting Requiem Arnesen 4 mei

Helaas moeten wij ook dit geplande concert op 4 mei a.s. annuleren vanwege het COVID-19 virus. Nu wij met elkaar ervaren dat onze vrijheid ook beperkt(er) is vanwege deze coronacrisis, moeten we juist BLIJVEN herdenken: "So long as we live, they too shall live. Remember them!".
Samen zijn wij verantwoordelijk om vrijheid in stand te houden, ook in deze moeilijke tijd.
Blijf gezond. Help elkaar. #samensterk

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op dinsdag 24 maart om 12:11 uur