Toevoegen nieuwsbericht
Toevoegen kan iedereen!
Nieuwsberichten kunnen door iedereen worden toegevoegd. Het is de bedoeling om vooral interessante berichten te plaatsen over gebeurtenissen in en rondom de wijkgemeente Adventskerk. U wordt uitgenodigd om berichten te plaatsen. Als het bericht is goedgekeurd (uiterlijk binnen een dag) verschijnt het op de site.

Voor wie?
Zoals gezegd: het gaat om berichtgeving in en rondom de Adventskerk. Vooralsnog beperken we de nieuwsberichten daar ook toe. Alhoewel berichten vanuit de andere wijkgemeenten (Maranathakerk en Kerk en Zanen) en van de pkn-wijkgemeenten in Alphen Noord ook geplaatst zullen worden.

Vragen?
Even mailen naar info@adventskerk.info helpt!
U kunt kiezen tussen de basic versie (zoals die al jaren bestaat) of de uitgebreidere versie waar u ook afbeeldingen kunt toevoegen (per 2020). De 'basic' versie zal op termijn verdwijnen.

Of lees hier de belangrijkste tips voor een goed nieuwsbericht