Opgeven 'Aan Tafel' 16 maart
Kom aan tafel op 16 maart!
Dit kerkenwerkseizoen is het thema van de PKN: 'Aan tafel!' In de Bijbel wordt vaak samen gegeten. Dit willen wij ook vaker doen in de Adventskerk, want samen eten schept verbondenheid!

Op donderdagavond 16 maart organiseert de werkgroep waarderende gemeenteopbouw een gezellige avond met ruimte voor ontmoeting en gesprek. We starten om 18.00 uur met een gezamenlijke maaltijd. Eet je mee?

Geloofsopvoeding - geloofsgesprek met kinderen
Het is belangrijk om met kinderen te praten over het geloof en hen een plek te geven in de eredienst. Toch is het niet altijd gemakkelijk om hen bij de bijbel te betrekken en om hun geloofsvragen te beantwoorden. Hoe kun je hen boeien en hoe bid ik met de kinderen?
Lucré de Man-van Putten van 'Value for kids' komt met ons nadenken over dit thema. Zij heeft een trainings- en adviesbureau voor kinderwerk in de kerk en geloofsopvoeding thuis. Deze avond zal zij ons informeren en met ons in gesprek gaan over dit onderwerp. Meer informatie over Lucré is te vinden op www.valueforkids.nl.

Iedereen is van harte welkom!
Iedereen is van harte welkom! Vaders en moeders, opa's en oma's en tantes en ooms die kinderen om zich heen hebben en meer over geloofsopvoeding willen weten, maar zeker ook iedereen die in het jeugdwerk actief is. Geef je leiding bij de kindernevendienst of bij één van de andere clubs? Je bent van harte uitgenodigd om deze avond bij te wonen!

We beginnen de avond met een maaltijd; chinees/indisch. Na het eten zal Lucr? ons meer vertellen over geloofsopvoeding en hoe je oprecht contact met kinderen kunt maken om het geloof in Jezus met hen te delen. Na een koffiepauze gaan we, in groepjes, met elkaar in gesprek hierover.

Meld u direct even aan
U kunt zich opgeven door hieronder de gegevens in te vullen. U krijgt een bevestiging van uw opgave in de mail.

Naam:
Selecteer hieronder aan welke onderdelen u meedoet
Maaltijd en gesprek (inloop vanaf 18.00 uur, einde 21.00 uur)
Alleen de maaltijd (start 18.15 tot ongeveer 19.15 uur)
Alleen gesprek (start 19.30 tot 21.00 uur)
Met hoeveel personen komt u?
Aantal deelnemers:
Vragen of opmerkingen: