Kerken rond Rijn en Gouwe

Adventskerk, Julianastraat
9.30 uur Mw. J. Sneep

Vieren en Doen
Kerkdiensten. Zondag 21 juli zingen we Kl 5 – ‘Zing hoeveel je van God houdt’. Zondag 28 juli zingen we Kl 27 – ‘Here der heren’. Na beide diensten is er gelegenheid met elkaar een kopje koffie of thee te drinken.
Bij de diensten.. Zondag 21 juli lezen we weer uit Ezechiël, om precies te zijn: hoofdstuk 8. We staan ook een moment stil bij het a.s. vertrek van de jongeren naar Ecuador. Ze mogen gezegend op pad gaan. Zondag 28 juli gaat een goede bekende voor, mevrouw J. Sneep uit Woerden. Ook met haar een goede en gezegende dienst gewenst!
Rekeningnummers collecten. Diaconie: NL10 ABNA 0892 4926 27; graag collectedoel vermelden. College van kerkrentmeesters (voor eredienst en pastoraat): NL78 RABO 0373 7150 13. Of gebruik de app Appostel.
Giften. Liesbeth van de Zand ontving 160 euro, als volgt te verdelen: 100 euro voor het College van Kerkrentmeesters, 40 euro voor de HVD en 20 euro voor de keuken. Simon Stelling ontving 56 euro aan giften voor het orgelfonds. Piet Geerlof ontving 20 euro voor de diaconie. De opbrengst van de kerkopenstelling van 6 juli was 70 euro. Jeanette Bontenbal ontving 20 euro voor de nieuwe keuken. Ds. Van Rikxoort ontving 50 euro voor het College van Kerkrentmeesters. Ineke van Butselaar ontving 20 euro voor de bloemenpot en 20 euro voor de HVD. Alle gevers hartelijk dank!
Giften HVD. Mevr. Spaan en mevr. Van ’t Wout ontvingen beiden 20 euro. Hartelijk dank.
Agenda.
Dinsdag 30 juli
10:00 uur: Koffieochtend voor iedereen, wees welkom!, Ontmoetingsruimte van de Adventskerk.

Omzien naar elkaar
De pastorale berichten en persoonlijke stukjes van de predikanten worden niet meer op de website getoond. Wilt u die toch lezen dan is een abonnement op het Kerkblad het advies. Informatie over de papieren en digitale versie vindt u hier: Kerkenrijnengouwe.nl

Privacy Onlangs hebben we in de kerkenraad gesproken over privacy-gevoelige informatie die op onze website staat. Denk bijvoorbeeld aan het In memoriam voor een overleden gemeentelid, en de tweewekelijkse gemeenteberichten uit het kerkblad. We willen graag zorgvuldig omgaan met de privacy van onze gemeenteleden. Tegelijkertijd willen we als gemeenteleden met elkaar kunnen meeleven. Die twee wensen staan soms op gespannen voet met elkaar: om lief en leed te delen, heb je immers elkaars namen en adressen nodig? Daarom noemen we die in het kerkblad, en bijvoorbeeld ook bij de afkondiging over de zondagse bloemen. Maar op de website moet toch de privacy het zwaarste wegen. Daarom heeft de kerkenraad besloten om de gemeenteberichten en de In memoriams niet langer op de website te publiceren. Voortaan verschijnen ze alleen nog in het kerkblad ? en in de Appostel-app. Kerkblad editie 6 - 13 maart 2024

Bestuur & beleid