Film: Prince Caspian

Dag allemaal!

De kerstmaaltijd is alweer een tijdje geleden. We hebben kunnen genieten van de door jullie zelfgemaakte maaltijden. Eerlijk is eerlijk, het was erg lekker!
Nu in 2009 zijn we als leiding weer flink aan de slag met het programma en allerlei uitjes. De eerstvolgende activiteit is op vrijdag 6 maart. Je bent vanaf 20:00 welkom op de Zuiderkeerkring 220. Vorig jaar hebben we het eerste gedeelte van The Chronicles of Narnia gekeken. Nu zullen we het tweede gedeelte bekijken, Prince Caspian:

Peter, Edmund, Susan en Lucy komen weer in Narnia. Ze zijn op hun kasteel, Cair Paravel. Maar in Narnia zijn er honderden jaren voorbijgegaan, dus het is een ruïne geworden. Dan redden ze een Dwerg en hij vertelt hen van Prins Caspian.

Laat even weten of je wel of niet aanwezig bent. Dat helpt ons met het doen van inkopen en verdere voorbereiding. We kijken uit naar deze avond en hopen dat jullie in grote getale zullen komen. Dan zal het beslist een gezellige en leuke avond worden! Tot dan!

Groetjes,

Leiding 12/15+