12+ groep - Algemeen
12+ groep

De 12+ groep is voor jongeren vanaf 12 jaar. Eén keer per twee weken komt de 12+ groep bij elkaar om met elkaar te praten en na te denken over het geloof en Bijbelverhalen te horen, maar ook om op een ontspannen manier met je leeftijdsgenoten bezig te zijn met een (geloofs)thema. Tijdens een bijeenkomst wordt het thema meestal eerst geïntroduceerd door middel van een spel of quiz. Daarnaast kun je zelf ook actief meedoen en meedenken.

De 12+ groep is opgezet om een geleidelijke overgang te krijgen van iedere week kindernevendienst naar iedere week een kerkdienst, maar zeker ook om contact te houden met leeftijdsgenoten die naar de kerk gaan en met hen ervaringen uit te wisselen. Op de zondagen dat er 12+ groep is gaan we tegelijk met de kindernevendienst naar The Cornerstone, en na de preek komen we weer terug in de kerk.

Naast deze twee wekelijkse jeugdkerk worden er in combinatie met LEV ook leuke en gezellige activiteiten gedaan. Hierbij kun je denken aan een filmavond, startweekend, bowlen, lasergamen, barbecue, enz...

Bij de informatie over de kerkdiensten kun je zien of er die zondag 12+ groep is.
Als je geïnteresseerd bent of een keer mee wilt doen dan ben je altijd van harte welkom!

Leiding 12+
Corné Boerefijn[2] [1]
(ook: Leiding LEV)
[1] Telefoonnummer is zichtbaar na inloggen.
[2] Adres is zichtbaar na inloggen.