Gespreksavonden geloofsopvoeding

Beste ouders, opvoeders,

Begin februari heeft er een thema-avond plaatsgevonden over geloofsopvoeding, verzorgt door Stichting Chris. Naar aanleiding van deze avond bleek er veel animo te zijn om met ouders te praten over geloofdopvoeding van kinderen. Een aantal ouders heeft aangegeven dat ze interesse zouden hebben in avonden in de vorm van een gesprekskring.
We willen deze avonden graag gaan organiseren en wel op de volgende data:
23 april naar aanleiding van het thema: Laat de kinderen tot Mij komen
14 mei naar aanleiding van het thema : Groot nieuws voor kleine oren
4 juni naar aanleiding van het thema: Bidden is praten met God
25 juni naar aanleiding van het thema: Zeg maar ‘ja’en zeg maar ‘nee’

De gesprekken worden geleidt door Astrid Pont. Leidraad voor de avonden is een boekje over geloofsopvoeding waarin aan de ene kant stil wordt gestaan bij wat de bijbel over de thema’s zegt, aan de andere kant is er veel ruimte voor gesprek en ervaringen uitwisselen.
Omdat het afhankelijk is van het aantal mensen die komen in welke ruimte we de avonden kunnen laten plaatsvinden, wordt het erg op prijs gesteld via de mail of telefonisch te laten weten of u wilt deelnemen aan de avonden. Dit kan bij Matthea uiterlijk 14 april. Ook eventuele vragen kunnen gesteld worden bij Matthea.

Hopelijk ontmoeten wij u tijdens de avonden!

Met vriendelijke groet namens de jeugdouderlingen,

Matthea

Geplaatst door: Matthea op dinsdag 25 maart om 21:55 uur - Gewijzigd op: zaterdag 29 november om 23:20