23+ eerste & tweede avond

Hoi allemaal!

De eerste 2 data voor een nieuw seizoen 23+ zijn bekend!

Donderdag 26 september 2013 om 20.00 uur (plaats volgt nog)
Donderdag 24 oktober 2013 om 20.00 uur (plaats volgt nog)

We zullen in eerste instantie de thema`s uit het boekje `Discipel voor het leven`(vorig seizoen ook gebruikt) verder bekijken. We starten het seizoen met het thema `Leven om te loven, over lofprijzing en aanbidding`. Dit thema gaat over het doel van ons leven. In de Bijbel staat het antwoord: `God loven`. Maar wat betekent dit voor ons leven en hoe geven wij dit vorm?

Ben je vorig seizoen er bij geweest of wil je dit seizoen graag aansluiten? Je bent meer dan welkom! Stuur even een mailtje of plaats een berichtje, zodat we weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen :)

Groetjes,

Leanne & Diana