Nieuwjaarsborrel

Deze week is het weer oudjaar, de tijd vliegt voorbij! Iedereen is natuurlijk druk bezig met vuurwerk, goede voornemens en alles wat er bij oud&nieuw komt kijken. Wat zeker niet onbelangrijk is, is elkaar het allebeste voor het komende jaar toe te wensen. Daarom willen we aanstaande zondag 3 januari, voor alle jongeren en jeugdleiders van de Adventskerk een nieuwjaarsborrel houden. In een kort moment kunnen we elkaar een goed en gelukkig nieuwjaar toewensen. We ontmoeten elkaar na de dienst in de 12+ ruimte. Zorg dat je erbij bent!

Geplaatst door: Jan op zondag 27 december om 12:38 uur