Presentatie en voortgang

U heeft waarschijnlijk van de deelnemers al veel gehoord over onze waardevolle en mooie reis naar Cinya in Oeganda.
We hebben met een leuke groep een goede tijd beleeft waarbij er in veel opzichten is gebouwd aan verandering en er bijzondere contacten zijn geweest met de mensen in Cinya en hebben we kunnen zien en beleven hoe het leven daar is.

Wij willen u als gemeente graag wat meer vertellen over onze reis en dat doen we aanstaande zondag zowel in als na de dienst. Zien we u en jij dan?

NB.: uiteraard was de tijd te kort om het schoolgebouw geheel af te krijgen in drie weken, maar de lokale aannemer is druk bezig om het bouwproject af te ronden. Dit is allemaal mede mogelijk dankzij u bijdragen!
Bijgaand een foto van de laatste vorderingen.

Geplaatst door: Rob Wielinga op dinsdag 20 september om 20:52 uur - Gewijzigd op: dinsdag 20 september om 20:53