We gaan op reis!!

Afgelopen donderdag was er een World Servants Live uitzending, waar Martine onverwacht nog even werd geïnterviewd, maar belangrijker waarin bekend is gemaakt dat het licht op groen staat voor de projectzomer dus ook wij gaan op reis naar Oeganda van 16 juli t/m 5 augustus.

Fantastisch nieuws natuurlijk allereerst voor onze jongeren die een onvergetelijke ervaring tegemoet gaan.

U kunt de uitzending nog terug kijken via www.worldservants.nl/live

Geplaatst door: Rob Wielinga op zaterdag 5 maart om 19:21 uur - Gewijzigd op: zaterdag 5 maart om 19:30

YES! Eindelijk, toch naar Oeganda. Heel veel succes bij de voorbereiding!

Door: Annemieke Kalf - Datum: zaterdag 5 maart - Tijd: 21:10 - Verwijder reactie

Mooi nieuws. Succes met de voorbereiding!

Door: Dick - Datum: maandag 7 maart - Tijd: 17:33 - Verwijder reactie

Wat een goed nieuws , nu kunnen jullie de laatste dingen in orde brengen. We wensen jullie heel veel plezier daarin en succes.

Door: Ineke v ‘t Wout - Datum: vrijdag 11 maart - Tijd: 20:28 - Verwijder reactie

Wat fijn dat jullie dan eindelijk in Oeganda de bevolking kunnen gaan helpen. Alvast heel veel succes en een goede tijd daar met elkaar!

Door: Dimmie Spee - Datum: zaterdag 19 maart - Tijd: 18:38 - Verwijder reactie