Bestelt u ook voor de Sint op 7 of 14 november?

Op dit moment hebben we als actiegroep onze Sint actie, zoals u elders op de site onder het kopje nieuws kunt lezen.
U kunt een heerlijke banketletter, speculaaspop of zelfs een Sint pakket bestellen, alles ambachtelijk gebakken door bakkerij van Leeuwen.

Om voor u het bestellen nog wat gemakkelijker te maken staan er leden van de actiegroep op zondag 7 en 14 november voor en na dienst gereed om u bestelling op te nemen, van harte aanbevolen!!

En bent u werkgever, leuk om u personeel eens te verwennen op 5 december.
Kent u ondernemers? Breng onze actie eens onder de aandacht, daarmee wordt ook nog eens het goede doel ondersteunt.

Bestelde Sint artikelen kunnen op 3 december van 18.30-20.00 uur worden opgehaald in de Adventskerk.

Namens onze jongeren, dank vast voor u bestellingen.

NB: bijgaande foto is uit Cinya, Oeganda. De lokale bevolking is al bezig met het `bouwrijp` maken van de plek waar wij gaan helpen met de bouw van klaslokalen.

Geplaatst door: Rob Wielinga op zondag 31 oktober om 15:56 uur - Gewijzigd op: woensdag 10 november om 09:34