Koe actie zeer geslaagd!

De koe heeft haar werk gedaan en daarmee is onze actie zeer succesvol afgesloten!
Een film over de actie vind u terug elders op de website.

Totaal zijn er 86 vakken verkocht en omdat de hoofdprijs is gesponsord komt de volledige opbrengst
ten goede aan ons project. Samen met nog enkele giften heeft de actie €. 940,00 opgeleverd, voor ons een fantastisch resultaat.

Deze actie was niet mogelijk geweest zonder de inzet van:

- Uiteraard de deelnemers

- Loek van Vliet keurslagerij, als sponsor

- Dick van Smirren, voor de vermelding op de website en het
filmen van de actie

- Boerderij Het Landsingerland, voor het ter beschikking stellen
van het land en de koeien, die laatsten onder leiding van onze
jeugddiaken Johan Wassenaar

Voor verdere info over ons project, onze actie’s en World Servants verwijzen wij u graag naar onze actiepagina: https://www.worldservants.nl/alphenaandenrijn

Hartelijke groet,

Martine, Peter, Maya, Loes, Rob, Nienke, Ruben, Dirk en Naomi