Officiële opening Expositie en virtuele torenklim - 100 jaar Adventskerk

Op zaterdag 14 mei om 11:00 uur zal burgemeester Liesbeth Spies de expositie - 100 jaar Adventskerk- officieel openen. Deze tentoonstelling vertelt bezoekers het verhaal van 100 jaar kerk en wordt ondersteund door dans- en muziekvoorstellingen.

Bij de start van de expositie wordt er ook een virtuele torenklim gelanceerd. Alle bezoekers kunnen de 40 meter hoge kerktoren met een virtueel reality bril beklimmen, terwijl ze gewoon beneden in de kerk blijven. Het maakt niet uit of je slecht ter been bent of hoogtevrees hebt. Iedereen kan naar boven ‘klimmen’ en genieten van het prachtige uitzicht vanaf de toren over Alphen aan den Rijn.

De klim is ook te bekijken in een 360 graden weergave op de smartphone, tablet of computer.
Klik hier om de toren op te `klimmen`

De tentoonstelling in de kerk met de virtuele torenklim is open op zaterdag 14 mei, 28 mei en 11 juni. Op zaterdag 25 juni is er een escape room in de kerk (meer info volgt).

Openingstijden van 11:00-16:00 uur. Toegang is gratis. Geschikt voor alle leeftijden.

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op vrijdag 29 april om 11:37 uur