100-jarige Adventskerk schrijft kerkgeBOUWwedstrijd uit

Bouwers, knutselaars, hobbyisten opgelet!

Dit jaar bestaat de Adventskerk 100 jaar. Gedurende het hele jaar worden er allerlei feestelijkheden en activiteiten georganiseerd om de jarige Adventskerk in het stralend middelpunt te zetten!

De lichtshow in februari was een geweldige start van het feestjaar. Het optreden van de Jostiband en Trijntje Oosterhuis in een uitverkochte kerk, was ook zeer bijzonder te noemen.

Deze zomer staat er nog meer op het feestprogramma. In mei en juni, organiseert de Adventskerk onder meer een tentoonstelling die het verhaal van 100 jaar kerk aan bezoekers vertelt. De expositie wordt ondersteund door dans- en muziekvoorstellingen, een virtuele torenklim, een spannende escape room én een kerkgeBOUWwedstrijd.

Meedoen aan deze bouwwedstrijd mag én kan iedereen. Leeftijd is niet belangrijk. De opdracht voor deze wedstrijd is eenvoudig: Bouw de 100-jarige Adventskerk na.
Er is een juryprijs én publieksprijs te winnen!

Inschrijven om mee te doen: Ik wil meedoen aan de wedstrijd
Op deze inschrijfpagina zijn ook de richtlijnen voor de bouwwerken te vinden en de deadline voor inleveren.

Veel bouwplezier!

Geplaatst door: Stichting Vrienden van de Adventskerk op donderdag 31 maart om 16:39 uur